AdrenalineX

Bestellingen Annuleren bij AdrenalineX.nl

Bij AdrenalineX.nl begrijpen we dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn waardoor je je bestelling wilt annuleren. We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en je annulering snel en eenvoudig te verwerken. Hier lees je alles wat je moet weten over het annuleren van een bestelling.

Bestelling Annuleren: Hoe werkt het?

Als je van gedachten verandert of je bestelling om een andere reden wilt annuleren, doen wij ons best om dit zo snel mogelijk te regelen. Omdat we bestellingen snel verwerken en versturen, is het belangrijk om snel te handelen als je je bestelling wilt annuleren. Aangezien wij de bestellingen zo snel mogelijk proberen te verwerken.

Annuleren na verzending

Als je bestelling al verzonden is, kunnen we de verzending helaas niet meer stoppen. In dit geval kun je het pakket alsnog weigeren bij de bezorging, of het pakket na ontvangst retourneren:

  • Weigeren bij bezorging: Als je het pakket nog niet hebt ontvangen, kun je de bezorger vragen het pakket terug te sturen naar ons. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, storten we het volledige bedrag van je bestelling terug.

  • Retourneren na ontvangst: Als je het pakket al hebt ontvangen, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Gebruik daarvoor ons retourformulier en volg de instructies op onze Retourneren pagina. Zodra we het pakket in goede staat hebben ontvangen, storten we het volledige bedrag terug.

Wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Bestellingen voor 24:00 uur die nog niet zijn verzonden, kunnen worden geannuleerd.
  • Bestellingen na verzending kunnen niet meer worden geannuleerd, maar je kunt ze wel retourneren volgens ons retourbeleid.

Wat gebeurt er na de annulering?

Na het succesvol annuleren van je bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het betaalde bedrag wordt teruggestort naar de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dit kan 4-9 werkdagen duren, afhankelijk van je betaalmethode.

Veelgestelde Vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas kunnen bestellingen niet worden gewijzigd nadat ze zijn geplaatst. Als je iets wilt aanpassen, raden we je aan je bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen.

Wat als ik de verkeerde producten heb besteld?
Als je een fout hebt gemaakt bij het plaatsen van je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen je helpen met het annuleren van de bestelling (indien nog niet verzonden) of je begeleiden bij het retourneren van de verkeerde producten.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Shopping cart close